Tuesday, October 6, 2009

Undefined Moments

banyak perkara yang ingin aku kongsikan. tapi aku kesuntukan masa. jadi, aku muatnaik gambar buat kalian agar kalian tahu aku sangat bahagia kini. ;)

bermain gitar kapok

menembak seladang

dia kakak dan aku adik

bowling tournament

pose kat fitting room esprit

tunggu kawan kakak nikah

di rumah adah. raya tahun depan dia bakal raya bertiga :DD

potret sahabat sejak bangku sekolah

em, subuh tadi, aku mimpi berkenalan mesra dengan Yuna. siap berfoto gedik. i wonder where is the photos taken in the dream just now! ha ha. moga Allah memberikan kebahagiaan buat aku dan kalian. amin :)

7 comments:

sharamli said...

best kn bila tgk gamb02 ngn kawan2 lama

zairi said...

aku stop umur 19 tahun blajar gitar dari kawan apabila sedar diri x de perubahan sejak 2 tahun blajar gitar.aku sedih!!

nuyuljana said...

sha - yup! sgt best! ;)

zairi - hahahahahahahahahahahahahaha.

sihasu87 said...

best tgk pic raye kt fesbuk ko...
adah da pregnant ke?
huhuhu...
nnt bila2 kalo ko jmpe diorg kim salm ye...
hehehe..

nuyuljana said...

sihasu - hehe. yup. preggy 3 bulan. insya Allah nnt aku sampaikan. bile ade kt jb? roger2 la. ley lepak sama klu kitorg jln2 :D

aloy_paradoks said...

jangan lupa mem "berat" diri anda di Majlis MIMPI 18 hb ni di Galeri Shah Alam..

bias® said...

rili aaa?