Sunday, April 29, 2012

I Can't Draw, So I Sing

Bila aku rasa down, aku akan main lagu ni. Lagu ni sangat inspiring me! I'm feeling down. That's why I recorded this video. Kawan aku cakap kita jangan berharap orang akan faham diri kita. Jangan berharap langsung. Jangan bergantung dengan orang. Kerana bila kita hilang tempat bergantung, kita akan jadi seperti kucing kehilangan anak. Maka dengan ini, aku rasa lebih selesa untuk pendam sendiri. Bila kita percaya kan seseorang, sejauh mana rahsia kita akan disimpan? Wallahualam. Rambut sama hitam, hati lain-lain. Tapi bagi aku, selagi ada sekelumit kepercayaan dalam diri anda untuk aku, itu sudah memadai kerana rahsia peribadi anda aku simpan kemas-kemas dalam hati. As what I've said before, I'll keep my promise. And I hope you did the same thing as well. I've learn new things day by day. Never trust people 100% because one day they will back stab you for their personal interests. But still, I have few people who I trust three quarter of a full glass.




nota : aku sedang fanatik main game 'Draw My Thing' kat Facebook. Gila la. Semalam tidur pukul 5:00 pagi semata-mata main game tu. Hahaha. Nasib baik hari ni cuti. Fuuuhhh! Salah seorang player game cakap "You're Terrible" kepada aku. For sure la. Aku mana pandai lukis. LOL!!

1 comment:

Sya_Merpati Putih 88 said...

pandai main gitar..wah..kamu berbakat..

main game kat fb nie memang boleh release stress tapi kadang2 kalau tak terkawal ia buat kt lupa tugas harian..uhhhu..