Monday, April 2, 2012

Another Busy Day

Hari ini aku bertungkus lumus untuk baiki semua bugs dan error untuk modul aku. Esok pagi akan ada taklimat mengenai modul ini di Dewan Senat. Nervous sangat. Harap-harap semuanya akan berjalan dengan lancar. Amin. Hari ini aku pakai baju kurung baru. Dari pagi sampai ke petang, mereka yang terserempak dengan aku akan memuji baju aku. Comel agaknya warna dan coraknya. Ada yang panggil aku comel, lollipop, gula kapas, entah apa lagi aku pun dah lupa. Siap ada yang cakap aku badan aku dah susut sikit. Bukan seorang, tapi tiga empat orang juga la. * dalam hati ada itu bunga sedang kembang*

Dalam hidup ni, kita boleh memilih untuk berkawan dengan sesiapa. Mendengar masalah mereka, berkongsi suka dan duka. Untuk bercakap masalah aku kepada orang lain, itu memang payah sebab aku hanya bercerita kepada mereka yang aku percaya. Bila dapat meluahkannya, aku rasa lega. Lega sangat. Terima kasih kerana sudi bersama aku di kala suka dan duka. Lucky to have them in my life. Allah knows what's the best for me and for you as well.

Ya Allah, permudahkan lah segala urusan hambamu ini. Semoga presentation esok berjalan dengan lancar. Amin. Amin. Amin.

No comments: