Wednesday, March 28, 2012

Online Shopping

Pernah shopping online? Aku selalu juga. Sebenarnya gila shopping online. Tak kisah la apa barang sekali pun. Kalau aku berkenan, memang akan beli online. Setakat ni alhamdulillah la, tak pernah ada masalah ditipu. Macam kes beli Samsung SII online dapat batu lesung. Seram juga dengar sebab barang tu dah beribu ringgit. Setakat barang yang aku beli ni cecah ratus je la. So, aku nak suggest website yang aku selalu beli online.

Monobo Shoes Malaysia
Aku suka beli kasut kat website ni sebab kasutnya lembut dan kaki tak melecet. So far, aku dah beli 4 pasang kasut kat sini. Selalunya aku akan beli kasut setiap bulan sebab setiap bulan mesti kasut aku akan terkopek tapaknya. Aku tak ganas cuma kasut tu yang tak boleh bertahan. Haha. Tapi semenjak beli kasut ni, aku dah lama tak beli kasut baru. Kira tahan lama la kasut ni. Boleh usha kasutnya di facebook page di SINI.

Antara kasut yang aku dah beli

Cucucamber e-Boutique
Aku suka beli baju kat website ni sebab ownernya jual baju plus size. Senang nak cari size aku dan banyak pilihan. Dah lebih 10 baju kot aku beli. Kalau berminat boleh tengok websitenya di SINI atau facebook pagenya di SINI.

Tops yang pernah aku beli
Jessabella Plus Size Stealz
Aku suka beli baju kat sini jugak. Harganya murah. Ada plus size dan normal size. So, bagi yang kurus pun boleh usha. Websitenya di SINI.

Cardigan ni cantik tapi aku tak muat. Ahh benci! =(


Maysaa
Website ni milik Hana Tajima. Aku suka usha website ni sebab fashion nya up-to-date. Cuma ada satu barang je yang aku teringin sangat nak beli tapi belum mampu.

Chiffon Scarf Snood Black
Harga nya £19.00 bersamaan dengan RM95.00. Tu belum masuk kos penghantaran. Ada sesiapa nak belikan tak? HAHA.

nota : Aku tak dapat royalty dari mana-mana company ok. Aku just nak sharing sebab sharing is caring. =)

Ok bai.

No comments: