Friday, October 24, 2008

Sakit Batu Karang~

aku kene sakit batu karang bln 9 aritu..
mula2 aku xtaw pn aku sakit..
aku start perasan masa bln posa..
kene kencing berdarah..
tu lah 1st tanda2 nk kene..
masa aku dpt taw aku kene batu karang,
aku redha jew la..
aku menyesal gak sbb suke tahan nk kencing..



ni la batu karang dalam salur ari2 aku..
masa berubat tu mmg sangat2 sakit..
tp alhamdulillah kesakitan yang aku alami berbaloi..
terima kasih Allah kerana memanjangkan umurku..

nota : jika ada yang berminat nak berubat cara kampung boleh tinggalkan komen di sini. aku akan terangkan dengan lebih lanjut.

4 comments:

Fendi :P said...

hehe... aku bru lps kne. tp batu xde la, maybe da larut kot. sbb aku mnm air kosong byk2 smp jernih urine tu dkt sminggu. perit gak la. nk2 plak time tu mggu exam. seksa. ko jgn buat xknl lak aku sape. tgh cuti, 6th july aku nek. i hv gone through the whole blog of u. nice. keep it up!

clue: seseorg yg plg pemalu time skola dlu. ur clasmate.

nuyuljana said...

ey.

taufiq rite?

thannks alot sbb sudi baca blog aku.

:)

hope ko da ok. :)

Fendi :P said...

yup. ok da :) welcome. da bce blog ecah paan? em, k la hanazawa kerjaaa.... kerjaa... lalala. :P

nuyuljana said...

ape url die?

aku xtaw..