Monday, December 22, 2008

Malu Yang Memudaratkan!

pagi ni aku bersiap awal.. dgn mengenakan baju kurung serba pink menaikkan semangatku utk pegi kerja.. huhu.. dgn lafaz bismillah aku mulakan perjalanan yg memakan masa 20 minit ke tmpt kerja.. kuar jew dr taman perumahan aku, aku terhidu bau perfume yg sedap giler.. diterbangkan oleh angin yg sejuk menggigit sampai ke tulang hitam! aku mencari si pemakai perfume itu.. bau nya sgt manis.. very comfortable 4 me.. aku ikut jew la rentak penunggang moto tu.. xsure plak moto apew.. sbb aku mmg fail bab2 menganalisis! haha.. sampai kt lampu trafik, aku berjaya mengejar lelaki itu.. tapi aku xdpt lihat muke.. juz nmpk die pakai helmet arc..

lampu pn dah hijau, aku terus memulas minyak dan memotong moto lelaki itu.. aku ni jenis sgt berhati2 sewaktu bwk moto.. aku xtoleh pn tgk lelaki tu.. sewaktu lampu trafik kedua merah, aku biarkan saja motoku dlm mode free gear(scoot ade gear kew?) haha.. lelaki itu berada di sblh motoku! arghhh.. bengang!! aku xtoleh pn! reti plak aku menghadapi situasi begini.. slalu klu kene cmni aku pandang dpn jew.. malu sey!! sampai la kt lampu trafik aku kene gak benti!!lelaki tu pandang aku mengharapkan aku memandangnya semula.. tp aku mmg dah bengang giler masa tu!!

dlm kebengangan yg agak kritikal.. tiba2 aku terdengar namaku diseru,
"oi jana!"
aku pn pandang lerr.. aku lantas menjawab
"oit"
rupenye si fahmi jiran aku!
haha..

xsmpt nk berbual pape, lampu dah hijau..
masing2 menuju ke destinasi yg ingin dituju..
lega gak sbb lelaki tu jiran aku..
cuak gak klu2 mat bangla jual kapet yg usha!
neway, nnt aku nk tnye perfume ape yg die pakai!!
(^_^)

p/s --> kdg2 malu yg melampau bole membuatkan kita tergolong dlm kategori org yg sombong!

No comments: