Monday, March 2, 2009

Pindah Rumah!

arini adalah hari terakhir aku berada di rumah aku.. maybe starting from tonight aku akan tdo kat umah sewa.. sesungguhnya berpindah rumah sangat mengusutkan kepala dan jiwa aku.. penatnye hanya Allah jew yang tahu.. tension die perghhh.. xpyh la aku nak explain..

thanks alot pada ajiem, kodok, tma n apiz yang banyak sangat membantu.. aku sangat terharu sebab ade gak kawan yang sudi menghulurkan bantuan di saat aku sangat2 memerlukannya.. aaaa.. xtaw pesal aku tension sangat ni.. hope bila umah aku da siap dibina semula, semua kekusutan ini akan berakhir..

saat ni, aku sangat2 memerlukan seseorang untuk memelukku kerana beban dalam diri aku ni dah xmampu aku bendung! aku tengah serabut!! tolong!!! tolong!!!

location : technopark
listening to : Drive - Bersama Bintang
mood : celaru!

nota : aku harap Allah akan berikan aku ketenangan dan kekuatan untuk menempuh dugaan yang semakin berat saban hari.. aminn..

No comments: