Wednesday, June 16, 2010

Happy Birthday Kakak!

pagi tadi aku ada buat suprise untuk akak aku sempena hari jadinya hari ini. kat rumah aku ni memang semua tak ingat hari jadi keluarga kecuali aku. so, aku dah siap-siap tempah cupcake dari kawan aku. ingat kan nak suprise malam tadi kul 12 tapi aku dah ngantok rabak so tukar plan. pagi-pagi bangun aku buat bodoh je. akak aku ada sebut nak makan walnut cake tapi aku buat dang aje. hahaha. mesti masa tu dia fikir tak ada ke orang nak wish birtday dia. muahaha. bila mak aku dah siap buat sarapan, aku terus keluarkan cupcake sambil nyanyi lagu happy birthday. hadiah tahun ni aku kasi 2 ciuman di pipi. ngeh3.

buat akak tercinta, selamat hari lahir ke 26. moga semakin tabah menempuhi hidup yang mendatang. i love you sis :)

cupcake Titie
cuppies for my sis~

6 comments:

NAZ said...

happy birthday :) semoga gembira dan bahagia yatie

fndrocka said...

awat tak bubuh gambar kakak skali..

Anonymous said...

~chumie~
thanks adek ku syg...
terharu gler...
I luv u 2 bebeh!!~(^____^)
MMuuuuuuuuuaaaahhhh!!!~ XOXO

SisFaana said...

so sweet my dear..hehehehe....

saya sudah kembali aktif ni...wiu2 :D

khairi yusof said...

wahhh!!ada kek siap nama2 segala..epi besday jugak kpada akak nuyul ye..ingat2 diri tu da senja..hoho:-p

k.e.r.i. said...

nak kenal kakak ko boleh?
LOL