Sunday, September 15, 2013

Yuna - Sparkle

This is one of my favourite song. First time tengok video lagu ni, Hanafi yang main gitar. Best jugak. Tapi aku nak kongsi video Shafiq Vai yang plucking gitar untuk lagu ni. Aku harap takde yang muntah sebab aku asyik sebut nama Shafiq Vai. HAHAHA. Oh Shafiq Vai, I'm so into you. Kenapa awak nampak sangat cool bila plucking gitar? *melting*


Nota : Rasanya aku memang suka tengok mana-mana gitaris plucking gitar. Kalau Ag Coco plucking gitar pun aku cair jugak agaknya. Dengan misai dan rambut panjang dia tu. Perghhhh. Cair jugak. Memang gitaris muda kat Malaysia ni semua hensem-hensem eh? OMG! I love Malaysian's guitaris. HAHAHA. Teruskan berkarya ok. You're talented and gifted. Tak semua orang boleh plucking gitar. Only the chosen one could do it.

No comments: