Tuesday, September 24, 2013

What Should I Do?

Kalau kita support penyanyi, kita akan beli album dan pergi konsert dia. Kalau support penulis, kita akan beli buku atau novel dia. Kalau nak support pemuzik, apa yang aku nak buat untuk tunjukkan yang aku memang peminat dia? Ok fine. Masih bercerita tentang Shafiq Vai. Bagi yang baru follow blog aku, aku sedang jatuh cinta dengan gitaris The Palauans, Shafiq Vai. Apa yang aku perlu buat untuk support dia dan buat dia tetap berada dalam industri?

Penat fikir tapi tak dapat idea. Minat aku kali ni memang rare. Selalunya aku akan jatuh cinta dengan suara penyanyi. Tapi kes yang ni, aku jatuh cinta dengan petikan gitarnya. Mungkin dia ni terlalu anti sosial atau pun terlalu merendah diri sebab maklumat tentang dia ni terlalu sedikit. Even birthday dia pun aku tak tahu.Tapi, aku sangat gembira sebab jumpa fan page dia. Fan page tu tak guna nama dia tapi nama samaran sewaktu dia sekolah menengah. I'm glad he's Johorian! Harap-harap kita dapat berjumpa kat JB satu hari nanti, insya Allah.

Aku nak pos hadiah untuk dia. Tak tahu lah dia suka ke tak. Aku harap dia tersenyum bila buka hadiah tu nanti. Ok sebenarnya aku tak pos lagi. Ada ni haa depan aku. Hahaha. Tunggu la ada masa nanti aku pos. Aku harap Shafiq Vai akan baca entri aku ni dan jawab soalan aku. What should I do to support you? Can I marry you? HAHAHA.

Kbai.

5 comments:

Fahanan ad-Din said...

Hey sis, we're on the same boat! Haha... saya suka sangat2 bila dia main gitar dalam Dikir Zikir. Betul2 melt depan tv...

nuyuljana said...

Hi,

kita serupa.

HAHA

adakah said...

sebenarnye penulisan ko je dah membantu menaikkan nama dier..aku xpernah kenal pn nama mamat nie..haha..tp sbb terbukak blog ko nie..buat aku kenal..haha..so mamat tue patut belanja ko makan chicken chop kalau dier rasa terhutang budi pada ko..

nuyuljana said...

adakah - Haha. Tak perlu belanja chicken chop. Tinggalkan komen kat blog aku pun dah cukup. :D

Unknown said...

ape nama fanpage dia?