Thursday, April 29, 2010

Perasaan Macam Rojak

aku tak ada mood nak taip entri panjang-panjang. cuma ada lima perkara penting sahaja.

1. aku dapat naik kereta abang hensem lunch tadi. dia kasi pinjam kereta kat ofismate aku untuk pergi shopping. aku tumpang sekaki. kereta dia bersih dan wangi ok. kaler purple siot. - happy!

2. ofismate aku secara kebetulan ada menyebut abang hensem sudah ada kekasih di dalam kereta beliau - kecewa!

3. ofismate sibuk shopping tapi purse aku ada enam ringgit sahaja. aku hanya mampu membeli cool blog perisa oreo. masa nak balik tiba-tiba aku check gaji kerja lama dah masuk - happy last minute!

4. ofismate celebrate last day budak praktikal. dapat makan kfc free. - enjoy!

5. belanja family dinner dan beli kek ulangtahun perkahwinan pertama abah dan mak baru aku. - bahagia!

pesanan penaja : you'll never know what lies ahead. life is so unpredictable!

No comments: