Saturday, August 7, 2010

Encik Asan Mengidam Makan Ayam Penyet

secara kebetulan harini encik asan turun JB atas urusan kerja. dia calling2 akak aku (apsal akak aku? muahahahaha.. sila tanya beliau). lepak2 kat banafee depan new york hotel sebab dia nak makan ayam penyet. kat situ ada dua banafee. satu yang lama satu lagi yang baru. kami suka yang kat banafee lama sebab sambal dia pedas gila sampai meleleh air mata dan segala jenis air yang ada. hahaha. ok kidding! tapi memang pedas la. mesti korang pelik kan dengar nama nasi ayam penyet? aku rasa resepi tu dari indonesia. encik asan teringin nak makan nasi ayam penyet so kami on je la. dah lama tak lepak ngan encik asan. rambut dia pun dah pendek, hidung still mancung macam selalu. aku harap lepas encik asan baca entri aku ni, dia akan belanja makan nasi ayam penyet lagi lain kali sebab aku dah link blog dia banyak kali ni. wahahahaha. pape pun, thanks belanja kami. :)





1 comment:

Liliyuli said...

kita ni bila pulak yang jumpa di banafee? dah dekat sgt dah ngan rumah aku tau..