Wednesday, August 4, 2010

Yuna Album's Received

Assalamualaikum.
Apa khabar semua? Lama aku tak update blog ni. Actually aku tak pernah bukak blog aku kat opis. Bukan apa, aku malu bila dorang baca kisah hidup aku. Kalau korang tak pe sebab aku tak kenal. ahahaha. Boleh ke gitu? Ada gak la beberapa officemate yang cari blog aku tapi tak jumpa lagi kot. hahaha.

Aku baru je dapat album terbaru Yuna berjudul Decorate. Aku beli di sini. Ni adalah album pertama beliau. Yang terdahulu tu adalah EP beliau. Entri EP tu boleh lihat di sini. Review untuk album sulung beliau,

AWESOME!!!

tak rugi beli sebab semua lagu best2. serius tak tipu. harga cume RM29.90. Akan berada di pasaran pada pertengahan Ogos 2010. Album ni telah dilaunch pada 23-24 Julai 2010 di KLPAC.







nota : amacam? ada ciri2 hard fan yuna tak aku ni agak2 korang? :D

2 comments:

RedNema (-_-") said...

jana ohhh.
eh silap.
yuna ohhhhh..

joyah sepot said...

ye..anda memang menepati ciri2 hard fan nye..hehehe