Friday, September 3, 2010

Sesi Berbuka Bersama Blogger

2 September2010 - Setelah berbincang untuk berbuka puasa bersama-sama, akhirnya tarikh ini dipilih untuk bersua muka buat kali pertama bersama blogger. Ahli korum terdiri daripada jo [peramah orangnya], gigiguli [berdebar-debar nak jumpa aku katanya] dan sha [malu-malu kucing] . Plaza Angsana menjadi saksi perkenalan kami. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan aku gembira dapat bersama-sama dengan mereka.


muka kenyang baru lepas makan pizza hut


jo, gigiguli & sha


manis macam gula kapas. eceh!


hot mcm tabasco. haha


gigiguli & me

nota - masa nak balik, aku jumpa secebis kertas diselitkan di cermin kiri skuter aku. kandungan kertas tu berbunyi "HAI AWAK!! [nama beliau] [no. fon beliau]"
aku tak tahu nak buat apa. apa patut aku buat? perlu ke nak call dia? hahaha.

ok bai.

5 comments:

Liliyuli said...

sebut mana cheq baik baik sikit haaa...*marah ni marah

k.e.r.i. said...

aku rasa budak bermuka sengal tu nama dia liliyuli.
muahahaha!

vidadarisakura said...

selamat hari raya..

Liquid said...

call lah no tu eheh. =P

Slamat hari raye...

-blogwalking

Kuwe said...

ek elehh. tayang sikit baju raya yang beli time tu.