Wednesday, September 29, 2010

OMG HBP!

fuhhh.

lama benar aku tak update blog ni. sampai rasa cam dah hilang skill mengeblok (betul ke ayat aku ni?) ahahaha. whatever! tadi pagi aku g klinik utm sebab sakit tekak. aiyo musim panas woo sampai tekak kering gila. tiba2 doktor check tekanan darah, dia cakap.

"tinggi tekanan darah awak ni 160/100. bole efek jantung, buah pinggang. silap2 boleh kena angin ahmar. esok pagi awak datang amik blood test dengan urine test. awak kene kontrol makan.. diet bla3"

ok sekarang aku memang cuak. mintak dijauhkan dari penyakit2 tu. doktor suruh aku puasa 8 jam sebelum amik darah. aku tengah pekena teh hijau sepeneken ni.

aiseh jana. dah kena baru nak beringat. doakan semuanya sukses ok.

1 comment:

k.e.r.i. said...

herm. jaga kesihatan beb.
kita muda lagi.