Monday, October 4, 2010

Shawl Subang

aku dah amik result darah dan urine. alhamdulillah xde kencing manis, kolestrol normal, ginjal ok, hati ok, kire sume ok la. thank God. except for my blood pressure. dah turun ke 140/90. ok la tuh. berkat minum air teh hijau agaknya. muahaha.

weekend ni sangat pack. g open house manjang. dengan badan x sedap. hidung tersumbat, batuk xbenti. adehhhh!! xsyok woooo.. sekarang ni aku tengah gila pakai shawl subang. aku beli masa kat pesta konvo aritu.. paling xley lupa adalah abang yg jual shawl tu. comel sbb ade lesung pipit. perghhhh!! i loikeee~ tp aku xsempat tnye nama die. die juz cite die duk jengka. *menyesal plak x mintak. xde jodoh kot* :(

esok pagi nak bangun awal, ape kes aku x tido lg ni? aiyarrkkk!!! ok. sebelum aku undur diri, aku titipkan gambar aku posing bersama shawl subang terbaru.

tata~ :-)



3 comments:

Liliyuli said...

harga dia berapa weh?? aku nak jugekkk...hehehe

nuyuljana said...

harga dia rm25. ko search kt fb

"Chanteq Collections"

:D

k.e.r.i. said...

shawl subang tu apa?