Wednesday, September 1, 2010

150 Juta



Fynn Jamal - 150 juta

D G
Untuk kali ke seratus lima puluh juta
D
mereka tanyakan engkau soalan yang sama
G
"hei kenapa kau masih lagi mahukan dia?
D
apa kau buta? apa kaU pura-pura suka?"

G
di seratus lima puluh juta kali itu
D
di depan semua engkau tarik tangan aku
G
yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
D
sambil ketawa engkau bilang satu persatu

G
Dia mungkin bengis seperti singa
D
tapi dia nangis tonton cerita korea
G
dia mungkin keras bila bersuara
A
tapi dia jelas jujur apa adanya
(PAUSE) D
aku lagi kenal dia

G
dan lebih seratus lima puluh juta kali
D
aku pesan padamu apa yang bakal jadi
G
engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
D
kau sangat manis aku ini pula dawai besi

G
di setiap seratus lima puluh jutanya
D
aku pun dalam hati semacam tak percaya
G
apa kau lihat pada aku jujurkan saja
D
terus kau cubit dagu aku sambil berkata

G
sayang mungkin baran tak kira masa
D
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
G
sayang mungkin saja keras kepala
A
tapi sayang manja bila kita berdua
(PAUSE) D
saya kenal sayang saya

D G D G
aaaa...aaaa...aaa...aaa

D G D
buat apa dicerita bahagia kita rasa
G D
biar tak dipercaya, peduli orang kata
G D
baju ronyok tak apa, asal pakai selesa
G D
berkilau tak bermakna kalau hati tak ada

G
aku lebih bengis dari sang naga
D
tapi bisa nangis semata demi senja
G
suaraku keras tak berbahasa
D
kerna aku rimas gedik mengada-ngada

G
aku mudah baran tidak semena
D
mana boleh tahan angin cemburu buta
G
dan aku sengaja tunjuk keras kepala
A
aku punya manja kau saja boleh rasa
(PAUSE) D
rahsia kita berdua

4 comments:

en_me said...

rahsia ghitewww..

Kuwe said...

ahhhgh. lagu ni lagi. pergi mana mana ada lagu ni.

CT said...

org JB ya...??? kalau org tulis camtu hai awak...lenkali jwb camni ' ko nak pe?'....berani dia jwb smula....hehehe

nuyuljana said...

en_me ~ haha. part mana yg rahsia?

kuwe ~ nak buat cmne. lagu nye best. keh3

ct - ye. sy org jb. akak org jb gak ke? part yg nk jwb ko nk ape tu sy nak selitkan kat mana plak eh? hehe. thx singgah :)