Sunday, November 7, 2010

Princess Hours

semalam aku lepak dengan kawan-kawan aku. akhirnya aku berjaya keluar dari kancah kemurungan. ye aku agak murung beberapa hari ni sebab kaki bengkak, exam, kerja, lesen, rumah, kereta. macam-macam aku fikir sebenarnya. cuma benda tu sume xpenah aku luahkan. aku suka nasihat orang supaya jangan simpan masalah sendiri. end up, aku yang buat begitu sebab tak tahu nak luahkan pada siapa sebenarnya.

walau ape pun, semalam memang sangat seronok. dah lama aku tak rasa seronok macam tu.. makan2 kat KFC sambil cite2, karaoke sambil lompat2 (OMG, this one is superb), jangan tanya kerusi yang aku lompat tu patah ke tak. mesti lah tak! sebab aku kan dah turun 2KG. hehe. then main bowling. first time aku dapat highest score in my whole life, 132. then makan nasi ayam penyet. aku sangat seronok. dapat lupakan benda2 tak best yang aku tak nak fikir.

harini aku belajar lesen kete. perempuan yang ajar. Hanis nama dia. garang jugak la. aku tak kira enjin mati berapa kali. sebab tu aku prefer lelaki yang ajar sebab lelaki ni bab teknikal memang terbaik. kalau bab2 hati memang fail. hahaha. tapi, aku bukannya nak under estimate kebolehan wanita mengajar ok. tu cuma pendapat peribadi aku mengenai sesi belajar kete.

aku hampir habis menonton cite princess hours online kat Maaduu.com, sekarang dah episod 21. by right malam ni jugak aku nak habiskan.. woohoo. aku sebenarnya dah jatuh cinta dengan hero dia (Joo Ji-Hoon) tapi aku tak tahu nama dia masa aku tengok cite the naked kitchen. aku sangat-sangat sukakan dia. hensem. ada tahi lalat pemanis kat pipi kiri. ok aku dah gila fikir pasal dia. apsal setiap kali aku tengok cite korea, aku mesti jatuh cinta dengan hero dia?? ahh!! mabuk la ko ni jana!

fin.

No comments: