Tuesday, September 27, 2011

Here Comes The Rainbow

"Kadang-kadang Allah beri kita hujan
Kita tanya mana matahari
Rupa-rupanya Allah nak bagi kita pelangi"


Malam tadi, aku tengok cerita hantu kat tv3. The Eyes 1. Baring di sisi abah buat aku rasa selamat. Rindu sebenarnya zaman aku kecil dulu. Berkepit je celah ketiak abah. Tiba-tiba kemurungan yang aku alami terubat sendiri. Bila pagi menjelma, aku rasa ok sendiri. Kemurungan tu dah berakhir.

Aku datang office dengan semangat baru. Lepak kat anjung sambil berbual-bual dengan kawan sejabatan. Sedikit sebanyak terubat sebenarnya frust yang aku alami. Terima kasih kepada semua yang concern pasal aku.

Lunch tadi aku gi Jusco. Makan kat arena. Ternampak blogger terkenal dengan isteri dia. Aku tengok je. Meja makan dah jadi isu hangat pasal blog. Kalau kerja swasta dulu, sempat la aku jengok blog orang, sekarang ni nak update blog pun jarang. Apatah lagi nak baca blog orang.

Tadi kerani jabatan call. Aku dapat berita gembira. Alhamdulillah. Syukur Alhamdulillah. Semoga Allah permudahkan segalanya.

:)

1 comment:

Unknown said...

jom follow blog baru..

http://kimie-blog.blogspot.com