Thursday, September 15, 2011

Stressful Day

"Today is a winding road. That's taking me to places that I didn't want to go"

Hari ni aku stress gila. Dah la panas hati. Terpaksa telan sendiri. Do you understand how I feel? Naahh! You won't!

Tengah panas hati boleh pulak ada penjual insurans call. Bila aku taip nombor telefon tu kat google, tu adalah nombor promoter insurans & kad kredit dan mereka nak minta nombor kad kredit untuk tujuan menipu. Dan aku terbagi no IC aku. Yes. Because I couldn't think wisely by that time. Shit! Harap-harap dia tak buat apa-apa dengan no IC aku. Nasib baik aku tak kasi nombor kad kredit sebab aku takde kad kredit pun!

*Stress*

Boleh tak tenangkan jiwa aku yang telah serabut ni. =(

1 comment:

Terbang Bersamaku said...

Jangan stress2..ape kata awk kuar jalan2 ke utk release..arinie kan cuti..
take care..=)