Tuesday, February 10, 2009

Follow Up #1

hmm.. pagi tadi aku nangis.. semenjak eksiden ni, aku terlalu fragile.. senang sangat terasa dan nak nangis.. thanks buat member2 yang call dan sms bertanya khabar.. i feel much better with all the supports.. serious..

for the time being, aku sangat lack of confidence.. totally lame! aku tak tahu mana perginya nurul jannah yang dulu.. aku sedang berusaha untuk mengutip kembali serpihan-serpihan keyakinan yang bergelimpangan di tepi jalan..

aku masih belum bersedia untuk menunggang baby ku.. cuma dua hari lepas aku ambil dari bengkel selepas major touch up.. memang dah xsyok dah.. aku rasa aura dia dah xde.. nanti la aku da full recovered baru aku kasi make up cantik-cantik dan setting baik-baik..

petang tadi, ramai juga la jiran datang ke rumah melawat aku.. huhu.. terharu! tu aje yang aku mampu cakap.. tadi abah baru urut badan aku.. memang sakit la.. lebam satu badan.. al-maklumlah aku tercampak dan terseret dari scooter.. tuh yang hasilnye biru seluruh badan.. erk!

nota : aku sedang berusaha untuk mencari diriku yang hilang! kawan-kawan, bantu aku! keluarkan aku dari kegelapan maya ini.. sesungguhnya aku amat takut..

No comments: