Tuesday, February 3, 2009

Hikmah Di Balik O-Turn!

balik kejew td, aku amik kasut kt cobbler.. hepi gilew.. aku tros start skuter & blah.. aku bt u-turn kt traffic light.. aku senyum sbb kasut da pulih dr koma.. da sbln kasut tuh tersadai.. bru pakai 2 kali.. aku terus jew jalan menonong dengan penuh keyakinan! aku tersentak dr lamunan.. ahh! aku da terlepas selekoh ke kiri.. hah! aku da serabut.. ni bermakna aku kene bt 0-turn balik! mcm syibai!! aku marah..

aku benti dekat simpang, nmpk ade kete xtutup tempat isi minyak.. aku kesian takot kete die meletop.. nnt aku pn terletop.. aku pulas minyak ke depan.. aku tutupkan.. die tgk aku, aku tunjuk tmpt isi minyak.. die angkat tangan.. aku senyum.. aku da xmarah.. aku bangga sbb dapat tolong org.. aku balik dgn senyuman walaupun terpaksa bt pusingan jarak jauh!

tamat.

No comments: