Sunday, February 6, 2011

Happy Birthday To You

First of all, aku nak wish happy birthday pada BFF aku, Yun yang menyambut hari lahirnya pada hari ni! Happy 24th birthday Moga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang solehah. I love you babe!



Ni adalah gambar pertama aku dengan dia selepas lost contact hampir 10 tahun. Aku jumpa dia semula masa reunion sekolah rendah pada Disember 2007 dan gambar ni diambil pada Januari 2008 if I'm not mistaken. Tapi aku sangat suka gambar ni oke. ;)

Aku rasa hari ini sangat memorable dan aku sangat happy. Lepak sampai subuh. Main wii sampai lebam. Main gitar elektrik. Main teka teki sebelum tidur. OMG! I will totally miss this moment. Plus kawan baru aku si Zak akan fly ke Sarawak esok pagi. Tak taw la bila lagi dapat lepak camni. Ni first time aku main gitar elektrik. Thank to Zak yang sporting! To be exact, Cikgu Zakwan! Terima kasih ye! Ada jugak kenangan manis dengan si Zak ni. Jamming lagu Radja. Fuuuuuuuu! Dapat la jugak aku try main lagu Jonas Brothers. Hari ni memang best! woot woot~

No comments: