Friday, June 3, 2011

Away

Harini aku cuti. Nak buat persiapan sebelum ke Hong Kong. Alhamdulillah setakat ni semua dah cukup. Aku tak de kamera je. Puas dah mesej kawan. Mostly tak de kamera atau ada orang pinjam. Tak pe lah, tak de rezeki nak bawak kamera. Kalau ada, ada lah gambar nanti. Kalau tak, menyelit la kat kamera orang. keh keh keh.

Aku akan ke sana selama tujuh hari enam malam. Terima kasih kepada yang doakan keselamatan aku. Thanks for being so caring. I'm so touched. Aku akan rindu abah, mak, kakak, abang, adik, anak sedara, kucing, arnab, bantal busuk, awak, awak dan awak. hehe. Insya Allah kalau ada duit lebih, aku belikan ole-ole la ye.

Haih, excited sangat sebab esok first time nak naik kapal terbang. *big grin* Malam tadi siap mimpi naik flight. hahaha. I really hope that everything will be going smoothly. Aku akan manfaatkan kesempatan yang telah diberikan. Doakan kesihatan dan keselamatan aku & semua yang terlibat.

I'm gonna be thousand miles away from you. Will you miss me? haha. Ayat macam ada boyfriend je. Ok lah, jumpa lagi di lain masa. =)

2 comments:

k.e.r.i. said...

ko gi melancong ke?
best gila dapat gi Hong Kong.

nuyuljana said...

lawatan sambil melancong.

rezeki aku kot :)