Saturday, August 6, 2011

Iftar

Harini pertama kali dalam ramadhan tahun ni aku berbuka kat luar dengan kawan-kawan. Lokasi di JB Catering sebelah stadium Larkin. Harga satu kepala RM26. Aku gi dengan Tma, Ajiem, Ecah, Anum, Mulo, Nez, Juli dan Syikin. Seronok sebab dapat kumpul ramai-ramai dan kongsi macam-macam cerita. Lagi seronok sebab dapat tengok ramai lelaki. haha. Ok aku gurau. Tengok syok makan tiba-tiba ada pinggan terbakar sebab lilin pemanas air teh terjatuh. Ada aksi padam memadam di situ. Nasib baik skirting tak terbakar sekali. Fuhh.

Balik berbuka lepak kat rumah Tma. Ada Ecah, Anum, Ajiem dan aku. Tiba-tiba cerita pasal zaman belajar dulu-dulu. Seronok sangat. Paling terharu bila tengok gambar-gambar lama kat handphone Ajiem, gambar yang dah 3-4 tahun pun dia masih simpan. Video lama pun ada. OMG! Memories!! Ada jugak lelaki yang macam ni eh. Menghargai kenangan. Terima kasih sebab masih simpan semua kenangan kita semua. Tapi masalahnya, dia simpan gambar tu kat handphone je. Tak pernah diupload kat facebook pun. Cis! Apa pun, aku bersyukur sebab dapat kawan macam mereka.

nota : I'm happy to see you. :)

No comments: