Saturday, February 11, 2012

Chronicle

Tadi aku lepak kat Banafee dengan kakak dan member. Berbual tentang banyak perkara dan langsung tak cerita pasal kerja. Aku tak suka cerita pasal kerja aku. Kenapa? Sebab life seorang programmer adalah boring! Coding. Coding. Coding. Boleh mabuk coding yang membawa kepada muntah coding. Aku tak suka berbual pasal coding kepada kawan atau pun keluarga. Tapi kalau mereka bertanya, aku sedia menjawab jika aku boleh jawab. Ilmu aku yang baru 4 tahun bekerja sebagai programmer tak boleh nak lawan ilmu orang yang dah kerja 10 atau 20 tahun. As a matter of fact, I'm just a beginner.

Kenapa entri aku ni merepek? Oh ya. Aku baru balik tengok movie Chronicle and cerita tu sangat damn slow dan boring. Pening tengok camera dia asyik bergoyang-goyang membuatkan aku nak muntah dan pening. Serius! Sakit kepala tengok movie tu. I need to sleep now. Bye!

No comments: