Sunday, February 12, 2012

Marrying The Mafia 4

Beberapa minggu lepas, aku ada cerita pasal satu movie korea yang aku tengok sampai ketawa keluar air mata. Tajuknya Marrying The Mafia 4 (The Unstoppable Family). Dalam movie tu ada satu scene di mana pelakon wanita korea ni menari untuk tarik perhatian penjual baju agar kawan-kawan dia boleh curi baju. Aku suka sangat lagu tu tapi tak tahu tajuk lagu atau penyanyinya. Puasa aku cari online tak juga jumpa. Akhirnya aku jumpa scene tu dalam youtube.


Aku ada tinggalkan komen tanya tajuk lagu dan penyanyi nya. Tapi takde respon. Kecewa la juga. Tiba-tiba pagi tadi ada someone yang reply komen aku dan bagitaw tajuk lagu dan penyanyi lagu tu. Aku sangat teruja. Terima kasih kepada orang Vietnam yang reply komen aku. So, ni lah lagu yang aku suka tu. Kara - Mister. Paling suka part "lalalalala" tu je actually. Haha.


Kalau nak tengok full movie, boleh mintak soft copy kat aku atau boleh tengok kat bawah ni. Enjoy! ;D

No comments: