Wednesday, August 5, 2009

Away To LANGKAWI

malam ni aku akan bertolak ke Langkawi. aku akan buat training utk semua majlis daerah negeri Johor. doakan aku selamat pergi dan pulang. jangan buat aksi lucah di sini sewaktu ketiadaan aku. bagi siapa-siapa yang nak kirim coklat, minyak gamat atau apa-apa, sila bank duit ke akaun maybank aku. :D

bon voyage!

7 comments:

zairi said...

kirim sudu ngan garpu sebandle wei!! duit? err...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

take care bebeh...

bawak balik cekelat lebih sket k....

hehhehe..nak kim sudu garfu pun... dah banyak kat umah....hehhehe

mrblind said...

gua kirim pakai air liur je la..

k.e.r.i. said...

apsal ko programmer yang selalu jalan-jalan huh?
ni yang aku jeles ni.

Liliyuli said...

kem salam je la kat burung helang langkawi sana tu..

bokbon said...

kalau pegi pantai cenang, jangan lupa amik topi jerami gua sekali. tertinggal, heh..he..

gua betul demam itu hari, nasib baik bukan h1n1. so, kepsi? heh..he..

nanti gua pegi riki-riki kat mtdc, 1 jalan dengan pulai resort kan? mana tahu boleh sekodeng lu, heh..he..

senorita said...

bes nye wat training...
mesti da otai nie..