Tuesday, November 22, 2011

Kami lah Juara

21/11/2011 - First time aku tengok siaran langsung bola sepak kat mamak. Lokasi kat area rumah aku je. Setengah jam sebelum game bermula, meja semua dah full. Gila la. Tu pun kebetulan aku dapat meja tapi port tak best la. Terlindung sikit dari skrin besar. Harini perlawanan final antara Malaysia dan Indonesia. Game mula pukul 8:30 malam dan tamat around 11:30 malam.

Gila la. Ni first time aku tengok game yang sangat lama. Sampai babak penalti yang akhirnya berpihak kepada pasukan Malaysia. Alhamdulillah. Tahniah buat Malaysia kerana berjaya meraih pingat emas bagi acara bola sepak di Sukan SEA 2011.

Shahrul, Wan dan Izzaq tak main untuk final sebab injured. Tiba-tiba aku nampak ramai pemain Malaysia yang hensem. Shahrul, Fadhli dan Nazmi. Woot woot~

Thank you for the wonderful moment and memory to be remembered. Penat jerit sampai sakit tekak. Haha. Cool!

Malaysia 4 - 3 Indonesia

No comments: