Monday, November 28, 2011

Majlis Resepsi Ajiem & Tma

Last week adalah majlis resepsi di rumah pengantin perempuan. So, hari ni aku pergi majlis resepsi rumah pengantin lelaki pula. Both are my close friends. Sebab tu aku datang kedua-dua majlis. Harini aku ikut sekali rombongan ke rumah pengantin lelaki. I met old friends there. And also, I met him. It's been a while since the last time I met him during break fast last Ramadhan. So excited. Aku say "hi" kat dia dan dia senyum malu-malu. And he took picture of us. Can't wait to see it. Plus, he cut his hair. New style but still look cute when you smile. Oh man! Saya tak ada sebab kukuh untuk selalu hang out dengan awak. Kalau jumpa pun kat majlis kawen kawan-kawan. Tapi, kalau diberi peluang, saya nak jadi kawan rapat awak. Jadi girlfriend awak pun ok. Haha. Tapi tu semua angan-angan aku saje. I know I'm not good enough for you. Things better left unsaid. I hide my feelings. Ok, jom kita layan gambar pengantin. Ni photographer lain pulak. Kaya betul kawan aku ni.


~ 27 November 2011 ~













Mereka nampak bahagia sangat. I'm really happy for both of you. Aku doakan agar perkahwinan mereka kekal hingga ke syurga. Semoga dapat zuriat yang comel. Amin. =D

nota : Malaysia tewas 2 - 3 di tangan Bahrain. Mula-mula dah score 2 - 0. Tapi, di saat akhir, Bahrain mampu memboloskan gawang Malaysia sebanyak 3 gol dalam masa 5 minit. Unbelievable? Believe it!

No comments: