Wednesday, November 2, 2011

November

01 November 2011

First of all, aku nak wish happy birthday kepada dua orang kawan aku yang menyambut hari lahir yang ke dua puluh empat. Khyirul Nazilah dan Hanum. Semoga panjang umur, murah rezeki, dapat jodoh yang baik dan termakbul apa yang dihajatkan.

Secondly, for the first aku datang kerja dengan mata bengkak. Entah berapa ramai yang tegur muka aku sembab pun aku tak kira. Biasalah. Ada ketika kita gembira. Ada kalanya pulak sedih.

Thirdly, aku dapat settle kan kerja harini. Lega sebab dapat selesaikan masalah coding.

Forthly, tadi celebrate birthday Hanum kat Starbucks. Makan pizza hut plus Starbucks. Girl talk. Suka! Suka! =)

Last but not least, kucing kesayangan aku, Badai baru lepas operation buang batu karang. Nampak lemah sangat ni. Aku baring sebelah dia. Tangan dengan kaki sejuk. Aku rindu nak tengok dia nakal. Mengiau satu rumah dari tingkat atas ke bawah. Bawah ke atas. Urut badan aku. Rindu nak peluk dia. Cium dia. Gigit telinga dia. Peluk dia kuat-kuat. Semoga dia cepat sembuh. Aku harap sangat dia strong dan cepat baik. Badai, kakak sayang Badai. Banyak sangat. Get well soon. Doakan kucing aku cepat sembuh eh.

No comments: