Monday, October 31, 2011

Just So You Know

Pagi tadi breakfast dengan team bowling. Aku tak cakap banyak sebab aku pemalu dengan lelaki. Tak percaya? errr. Ok aku pun ragu-ragu dengan statement tu. Haha. To be exact, aku malu dengan lelaki yang jarang berbual. Kalau dah selalu berbual, aku dah jadi tak malu. Eh, maksud aku kurang sikit pemalu. You can see the true me when you know me better. Jom la kawan dengan saya. Haha. Ok dah melalut.

Then, lepas breakfast aku singgah Bendahari hantar borang permohonan pinjaman kenderaan. I got a problem with the quotation but I fixed the problem somehow. Lega sangat. *Lap peluh kat dahi*

Then balik kerja hujan pulak. Since kakak aku cuti harini, aku tumpang la kawan. First time naik bayi putih dia. Hmm.. Wangi. Haha. Actually, kerja aku ada lagi yang tak siap. Sangkut part SQL. I couldn't solve it because I think too much about my problem. Ok aku tak nafikan aku jenis yang cepat menggelabah dan tak tentu arah kalau ada masalah. Tapi aku tinggalkan kerja harini sebab aku dah tak boleh nak fikir. Aku cuba untuk buat esok la. Sebab deadline hari Rabu ni. Nak tak nak aku kena stay back esok. By the way thanks sebab sudi tumpangkan aku ye kawan. =)

Haaa lagi satu, aku dah lama sangat tak dengar orang panggil aku Nurul. Bila aku dengar orang panggil aku dengan nama tu, aku jadi malu. Pipi jadi auto merah. Degupan jantung jadi kencang. Peluh membasahi dahi. Mata keluar gambar love. Ok tipu. Aku dah merepek banyak dah ni. Actually, aku jadi pemalu bila panggil aku Nurul. Tak tahu kenapa. Oh! Segannya. Hahaha. *tutup muka pakai bantal busuk*

Ok bye!

2 comments:

RedNema (-_-") said...

hai Nurul.
kekeke =D

nuyuljana said...

RedNema - wahahaha. hai nik. =D