Friday, October 21, 2011

Enjoy Life While You Can

Balik kerja semalam hujan lebat. So, naik kereta kakak. Dah dua hari tinggalkan motor aku kat office. Tak panaskan enjin pun. Harap-harap boleh hidupkan jap lagi. Kalau enjin tak boleh hidup, aku perlu mintak bantuan daripada incik yang duduk dekat bilik yang aku selalu parking belakang biliknya. hehe.

So far aku sedang dalam proses nak fix diri aku. From being workaholic to the actual me. Sedang berusaha untuk menjadi diri aku. Masih mencari diri aku yang telah hilang entah ke mana. So, for the start, aku ajak kakak aku pergi shopping. Yeay! I feel awesome. Dah dapat beg, kasut, seluar, tudung, brooch. First time aku try donut dan yogurt Jco. Yummy. Seronok la jalan-jalan dengan kakak. Thanks akak sebab layan kepala I. I love you! Muah muah!

Mood : Better than yesterday ;)

No comments: