Sunday, November 6, 2011

Misi Gagal

Semalam aku keluar dengan officemate. Effa & Jiman. Brunch kat Plaza Larkin. Aku order mee rebus stulang. Lama gila tak makan mee rebus stulang! And as usual with teh tarik. Lepas tu shopping kain kat Angsana. Kesian pulak keluar dengan lelaki then kena tunggu perempuan pilih kain berjam-jam. Aktiviti seterusnya ke Zoo Johor. Excited sangat dari luar nampak keldai, flamingo, burung enggang, seladang dan lain-lain. Sekali sampai kat pintu masuk Zoo, ada notis tutup jam 4:00 petang sebab Raya Haji. Masa tu aku sampai dalam pukul 3:45 petang. So, guard dah tutup pintu. Oh man! Kecewa amat. Aku nak pergi jugak nanti. Nak jugak! Nak jugak!

Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua yang beragama Islam. =) Tahun ni aku tak dapat nak puasa arafah(9 Zulhijjah). Insya Allah tahun depan kalau dipanjang usia.

nota : laptop aku buat hal. harini tak nak keluar suara. maybe speaker dah rosak. yelah, dah lima tahun pakai since diploma. sunyi sepi tak dapat nak pasang lagu. Last song yang aku dengar dari laptop ni, Geisha - Cinta & Benci.

No comments: