Monday, June 18, 2012

Almost

Pagi-pagi aku dah bad mood. Dua kali hampir accident. Nasib baik aku sempat elak. Bengang betul! Masuk office terus aku bad mood.

Lepas tu aku ada dapat panggilan hangit dari pejabat Bendahari. Permohonan pinjaman kenderaan aku dah diluluskan. Alhamdulillah. Syukur. Terima kasih Allah. Lepas 8 bulan menanti, akhirnya! So far ada satu benda lagi yang tak settle. Hope by tomorrow, aku dapat settle kan.

Tadi aku dah hand over LO kepada dealer. Dia cakap warna kereta yang aku nak tak ada stok. So, kena tunggu lagi 2 minggu. Tak pe lah. 8 bulan aku boleh tunggu, kenapa 2 minggu aku tak boleh tunggu kan? Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Amin.

Petang tadi aku main ping pong dengan officemate. Ada yang beginner. Aku main sambil gelak sampai keluar air mata sebab tak tahan tengok gelagat masing-masing. Ni main ping pong ke main badminton? Hahaha! Tiba-tiba teringat masa aku mula-mula berjinak dengan ping pong. Sama je macam kawan aku yang beginner tu. Korang memang sporting la.

No comments: