Wednesday, June 20, 2012

Wait Patiently

Alhamdulillah. Urusan dokumen kereta aku semua dah selesai. Sekarang tinggal tunggu stok kereta sampai. Semoga dipermudahkan semuanya. Amin. Doakan yang terbaik buat aku. Terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak membantu. Really appreciate it.

Hari ni aku rasa awesome sebab bos suruh balik awal. Terima kasih bos. Hati girang sambil menyanyi-nyanyi kecil atas moto. *happy*

Aku terdengar lagu korea kat hot fm tapi tak tahu penyanyi dan tajuk lagunya. Penat aku taip liriknya kat google tapi tak jumpa. Entah lirik apa yang aku taip aku pun tak tahu. Hahaha. So, aku tweet penyampai radio dan dia reply on the spot. Gila cekap. Thank you very much.

Ni lagu korea yang aku cari. Walaupun lirik lagunya aku tak faham, melodi lagu nya best. Try dengar sambil tutup mata. heeee~

No comments: