Tuesday, June 26, 2012

Kawan Baik

Elena (bukan nama sebenar) dan Alia (bukan nama sebenar) adalah kawan baik aku. Elena kawan baik aku di office manakala Alia kawan baik aku sejak sekolah menengah. Tengahari tadi seperti biasa aku lunch dengan Elena. Tiba-tiba dia bercerita pasal situasi dia di bank pagi tadi. Oh lupa nak bagitaw. Alia kerja kat bank. Kebetulan Elena pergi bank tempat Alia bekerja. Elena tak puas hati dengan layanan pekerja yang menguruskan akaunnya. Siap sebut nama penuh pekerja tu. Guess what? Dia sebut nama Alia. Takde kesempatan untuk aku bagitaw yang Alia tu adalah kawan baik aku. Mungkin cara Alia memberi penerangan tu kasar sampai Elena rasa annoying kat Alia. Situasi aku sekarang ni, atas pagar. Dua-dua kawan baik aku. End up aku putuskan, biarlah both of them tak tahu apa yang aku tahu. Kawan baik oh kawan baik.

nota : Aku tersentap dengan ayat seseorang yang under estimate aku. Who do you think you are? Cakap je pandai. Cuba la buat. Mau tak melalak kau nak siapkan sorang-sorang!

No comments: