Monday, May 18, 2009

I hate nitemare!

jam 04:37 a.m, aku tersedar dari tidur serta merta. dem! aku mimpi ayah aku meninggal lagi! kali ni, ayah aku lemas di sebuah laut. siap ade tarikh lagi. 1 jun. ya, aku masih ingat lagi aku berdialog bersama ogy (teman rapat aku).

"dekat je kan jarak tarikh ayah ngan mak aku meninggal. ayah aku 1 jun. mak aku 31 julai." kata aku.

ogy hanya diam membatu. tiba di bilik pembedahan, tiba-tiba ayah aku bangun dari troli mayat.

terus aku bangun dan beristighfar. sungguh pelik kerana sebelum tidur aku sudah baca doa tidur dan 4 qul. kerana terlalu takut, aku memeluk dan mencium ayah aku sebelum dia menghantar adik aku pagi tadi. semoga Allah sentiasa melindungi ayah aku.

nota : aku taw ayah aku tak reti bukak internet, aku hanya mau dia taw yang aku sangat sayang dia. :)

8 comments:

khairi yusof said...

mak!!gilew la..siap mimpi mati2 nih..dangerous tu.hahahaha
i rasa la kan..u bukan kena stakat baca doa nak tido,kena khatam 1 quran kot baru tak ngigau!hahahaha

nuyuljana said...

heh.

kang u terkejut plak i ngigau baca quran.

:)

khairi yusof said...

hahahaha..klu u ngaji baca quran,ok jugak..syukur!!(-_-)

CaPiQa said...

semuga dipanjangkan usia ayah kita semua.. ^_^

nuyuljana said...

aminn..

thanks capiqa. :*

xull said...

ogy je ke? mana cockroaches? :)

nuyuljana said...

cockroaches suda mati kene sembur sama shieldtox.

ehee~

Monkey D Luffy said...

baik ko tanya ustaz