Wednesday, July 8, 2009

Akan Segera Ditayangkan

ada tak siapa-siapa yang dapat siaran Indonesia menerusi kaca tv rumah korang? tak kesah la RCTI, SCTV, Indosiar atau TPI? aku tak taw sama ada astro ada atau tak canel ni. aku ada terlihat satu gezet ni dr siaran RCTI, pasal kisah hidup seorang wanita Indonesia juga merupakan bekas model yang telah didera. bakal muncul tidak lama lagi. bila? aku tidak pasti kerana hanya tertulis perkataan 'segera' lebih kurang macam akan datang la kalau bahasa kita. kisahnya kini sedang hangat diperkatakan di Malaysia mahupun Indonesia. kenapa kisahnya perlu sampai buat drama? wajarkah? any comment?

9 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

aper tajuk nyer?
dalam YOUTUBE ada tak ?

enyheartsdiamond said...

cerita indon..
panjang berjela..

Monkey D Luffy said...

budak tu pandai buat untung dr publisti

hmmm dunia2

ayampinko said...

huh kat selatan boleh la dapat canel tu..
kat kl nie nama ada..huh...

niEna hailani said...

itu budak bnyk kakikelentong k..
daa kikis reta..
pastu kutuk malaysia...
manyak x sedar diri itu gadis..

bias® said...

malaysia? cerita indon? aneh.

Anonymous said...

hohoho...
cerita manuhara yang kawin ngan kerabat sultan Kelantan kn???
tgk iklan die je da sakit ati tgk jalan cite die...
lom lagi cite die kuar...

nuyuljana said...

yanie - search jew perkataan manohara di youtube. :)

eny - yup! sgt panjang. beratus2. tp kadang2 still follow sbb citenye besh! ;)

luffy - taw xpe!

ayam - hehe. dah xpaham kew? pindah la ke sini. lalala~ ;p

niena - sangat setuju! hutang 1 juta wooo.

bias - cerita indonesia tapi kisah hidup di malaysia.

anonymous - aku memang panas hati tgk iklannya.

Anonymous said...

rase2 nye cite nie akan ditayangkan pada bulan pose kot...