Monday, July 20, 2009

Pengalaman Pertama

pertama kali bersua muka, aku sangat berdebar-debar. melihat tubuhmu yang kecil dan mungil amat mengghairahkan. tanpa membuang waktu, aku terus menerkam dirimu. aku duduk di atasmu. meraba dan meng'adjust' apa yang patut. fuh, sedap jugak. sumpah ni kali pertama aku buat begini. hampir dua jam aku bersama denganmu. macam-macam tips yang aku dapat. ke kiri, ke kanan, kejap laju, kejap perlahan, bila penat berhenti berehat, lepas tu sambung balik. perghhh. sangat puas! itu lah perasaan yang bermain di benak jiwaku. aku rasa macam nak buat lagi la hujung minggu ni. bestnya belajar memandu kereta.

aku sudah gian mau bawak kereta. tapi kereta kat rumah aku auto pulak. ada sapa-sapa nak kasi pinjam kereta manual kat aku tak?

7 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

perghh...ayat2 awal dia
menggiurkan

kekekkeke....kete kak yanie kete auto la dear....sorry eh.....kekekeke

k.e.r.i. said...

kereta aku kat kedai lagi.

Anonymous said...

perh....
ayat xleh blahhh!!!
u blajo ayt2 2 sp sp ek????
nk gak blajo....
hahahahahha....

naz said...

sewa lar hahah

Monkey D Luffy said...

ghairah naik kereta ni

Liliyuli said...

fuhyo! dia terbalikkan bantal sehh..hehe

nuyuljana said...

yanie - hehe. bile bole bawak jalan2 putrajaya? :D

keri - ceh! hahaha. bile mau keluar kedai?

anonymous - nak blaja? try g laman web ni rekaansemata.blogspot.com :)

naz - chait. kawan pun berkira kew? haha.

luffy - ghairah ngan gian sama x agak2 ko?

lili - kam0o silap komen entri tapi xpe. aku xkesah. :D