Tuesday, January 3, 2012

Better In Time

Lama rasanya tak lepak dengan officemate yang aku rapat. Dah nak dekat dua minggu kot tak berbual-bual. Masing-masing sibuk dengan sistem. Patut la aku rasa macam stress dan kemurungan. Takde leisure time agaknya. Bila dapat rehat sejam dengan dia sambil makan prosperity chicken, aku rasa much better. Serius! Cerita tentang hal yang takde kaitan langsung dengan kerja. Suka!

Semalam aku rasa down. So, aku layan satu cerita korea. Tajuk dia 'Unstoppable Family'. Lawak gila. Dari perasaan sebal, aku boleh gelak sambil nangis sorang-sorang sebab tak boleh tahan dia punya lawak. Dalam masa dua jam, perasaan down tu dah jadi high normal balik. Terima kasih abang sebab tolong download. Tiba-tiba rasa nak repeat lagi cerita ni. Haha. Bye.

2 comments:

bokbon said...

leisure time? leisure mall ada la, hihihi..

nuyuljana said...

bokbon baca blog saya? terima kasih!

*teruja sambil menjerit-jerit dalam hati*