Wednesday, January 18, 2012

Siapa Paling Jauh

Aku sedang ketagih main scrabble. Asal balik rumah je mesti nak main scrabble. Tak kisah la main online atau game kat laptop. Kalau datang mood nak main sudoku, satu buku sudoku aku nak habiskan. Kalau datang mood nak main gitar, main sampai kulit jari mengelupas. Kalau mood nak merayap, memang tak melekat la kat rumah.

Tengahari tadi lunch dengan semua officemate kat Restoran Saujana. Area Gelang Patah. Sedap la weyh makan kat situ. Sebelum balik, kawan lelaki aku cari toilet nak buang air kecil tapi tak taw kat mana. Bos aku kasi cawan pastu semua gelak. Tiba-tiba aku mencelah

"Tempat ni open. Sebelah tu dah laut. Boleh buat peraduan siapa paling jauh"

Tiba-tiba semua gelak sakan. Ayat tu terlintas sebab teringat adik aku kencing sama-sama dengan anak sedara aku. Dua-dua lelaki. Faham-faham je la.

Sesungguhnya otak aku belum tercemar. Cuma advanced sikit semenjak satu office dengan orang yang dah kawen. Hahaha.

1 comment:

ayen =D said...

hahahah sengal lah kau Jannah!!! wei, mana blog effa he? aku tak de cara nk tau kisah dia ni.. budak tak de FB tu.. hehehe