Thursday, January 19, 2012

Feelingless

Tak suka betul aku scene lunch hari ni. Air salah amik order. Makanan tak sedap. Sudu kotor. Tak hygiene betul. Aku tak nak makan kat kedai tu lagi. Dapat pulak call yang lagi meremuk redamkan perasaan. Dealer kereta call bagitaw aku tak dapat pinjam dengan Bank Islam. Potongan aku besar sangat barangkali. Kalau lepas pun, 38K. Aku kena bagi cash 7K. Gila kau. Mana nak cekau. Ni dealer kereta try Bank Rakyat. Kalau tak dapat jugak, maknanya belum rezeki aku nak memiliki kereta sendiri. Nombor plate tu aku belum fikir nak buat apa lagi kalau tak jadi beli kereta. Sekarang ni tengah tak ada perasaan. Andai kata aku memang tak dapat beli kereta, tolong la jangan tanya "Bila kereta nak keluar?". Soalan tu membuatkan aku nightmare ok! Aku tak pernah mintak jadi begini. Aku harap sangat kawan-kawan akan support aku agar aku jadi lebih tabah, sabar dan kuat.

No comments: