Monday, January 2, 2012

Hello 2012

Hello! Hello! Ni entri pertama aku untuk tahun 2012. Hari ni aku memasak lagi. Sambal goreng tauhu tempe. My all-time favourite. Hari ni spend time dengan family je. Tengok tv sama-sama. Main Uno dan game ular dengan adik. Pastu tidur. Tidur dan tidur. Petang nya, family abang datang. Rumah dah jadi macam tadika dengan kehadiran anak sedara. Meriah sangat. Aku rasa seronok tengok gelagat anak sedara aku. Lincah! Pastu malam pergi jalan-jalan kat Persada. Ada PC fair. Then pergi makan chicken chop kat Hutan Bandar. Since ramai sangat orang dan takde seat, aku tapau je la. Masa tengah beratur kat cashier, tiba-tiba ada seorang mamat ni potong queue aku. Aku diam je la. Bila dia perasan aku pun tengah beratur, terus dia pandang aku dan bagi ruang aku ke depan. Muka sweet la jugak. Then, aku berdiri nak dekat setengah jam tunggu order siap. Berdiri mengadap mamat tu. Masa chicken chop yang tapau dah siap, berpusu-pusu orang datang kat cashier nak ambil chicken chop masing-masing. Then mamat tu pandang aku. Maybe sebab aku tak berpusu-pusu nak ke cashier kot. Lima saat kot berpandangan sesama sendiri. Aku terus pandang tempat lain. Gila kau. Kang aku terjatuh cinta, tak pasal-pasal keluar single lagu 'Cinta Chicken Chop'. Rupanya order kat cashier tu aku punya. Yayy! Dah tak payah tunggu lagi. Aku terus berlalu pergi.

Apa kes aku tak tidur lagi ni? Esok dah kerja. Haih. Monday blues!

No comments: