Saturday, December 31, 2011

Sayonara 2011

Ini adalah entri aku yang terakhir. Untuk tahun 2011. Mungkin ramai yang tengah sibuk berada di event untuk menyambut tahun baru. Tapi aku lebih selesa berada di rumah bersama keluarga. Kalau nak tengok bunga api pun, boleh tengok dari beranda rumah. Romantik tengok bunga api seorang diri sambil on-call dengan orang yang disayangi. Ok tipu. Tu khayalan semata. Aku macam dah ngantuk ni. Baca novel muka surat satu dari petang tadi masih tak berganjak ke muka surat dua. Nampak sangat aku dah lama tak baca novel. Last time aku baca awal tahun 2010 kot. 'Bila YM berbicara'. Nice story.

Selamat Tahun Baru kepada semua. Semua kenangan pahit dan manis 2011 disimpan menjadi kenangan. Semoga 2012 lebih menyinari hidup kita semua. Semoga diberkati oleh Allah, dipermudahkan segala urusan, diberikan petunjuk dalam membuat pilihan, diberikan jodoh yang terbaik di dunia dan di akhirat, diberikan kebahagiaan, ketenangan jiwa, hidayah, rezeki yang halal, dijauhkan dari maksiat, sihir, kekufuran, syirik, kesesatan dan fitnah. Amin Amin Ya Rabbal Alamin.

2 comments:

Terbang Bersamaku said...

selamt tahun baru..=)
semoga segala cita2 dan impain terlaksana...=)

RedNema (-_-") said...

selamat!!