Monday, December 19, 2011

Extreme Day

Another extreme day. Dah dua orang officemate aku tumbang. Seorang demam. Seorang lagi high blood pressure. Aku macam bakal dapat kedua-dua penyakit tu. Dem! Kepala dah berat. Skip lunch. Dinner pukul 10:30 malam. Kalau hari-hari macam ni, boleh tambah berat badan aku ni. Silap hari bulan, tambah penyakit. Uish. Minta dijauhkan. Lately aku rasa dada aku lain macam. Kadang-kadang rasa sakit. Risau dah ni. Amalan belum cukup. Kawen belum lagi. Kempunan aku nak.. nak.. nak naik pelamin. Hehe.

Hari ni hujan dari pagi sampai ke petang. Malam hujan tak? Aku tak sure sebab kul 9:30 malam baru aku keluar dari bangunan office aku tu. Semalam aku terpaksa cancel nak tengok wayang. Cancel nak teman member aku beli barang. Tadi kawan aku call lagi, terpaksa aku mintak postpone lagi. Kesian dia. Please jangan merajuk dengan aku. Harap-harap esok aku dapat balik awal. Dapat la aku teman member aku cari barang sebelum event hari Sabtu ni. Tak sabar nak tunggu hari Sabtu. Yayy!

Nota : Terima kasih kepada kawan yang sudi hantar aku balik rumah. Aku tak kira dah berapa banyak kali aku susahkan kau. Semoga Allah permudahkan segala urusan kau ye! Thank you very much. Comel la kau nyanyi lagu Count on Me. Aku terkesima. Haha.

Ok I need to sleep now. Perlu kekuatan untuk menempuh hari esok. Good night!

No comments: