Tuesday, December 27, 2011

Happy & Unhappy Matters

Balik kerja tadi pergi layan karok dengan officemate dan vendor officemate. Tak taw la camne aku boleh ngam dengan vendor tu. Maybe sebab kami ada chemistry yang kuat kot? Layan karok sampai lebam. Enjoy! Then, lepak kat D&C Chicken Chop. I was happy to be with them but somehow I lost myself for a minute. Aku tak sedar aku termenung jauh. Aku tak taw aku fikir apa. Jauh di sudut hati aku, ada secebis kesedihan yang tak pernah hilang.

I got a not-so-good news. Loan kereta terpaksa ditunda ke bulan depan kerana gaji pokok kurang RM9. Dah buat rayuan pun tak lepas. Redha je la. Aku dah bayar nombor plate kereta tadi, harap-harap dapat la aku merealisasikan sebuah impian bulan depan, insya Allah.

Pagi tadi, aku sangat super duper excited bila tengok gambar reunion dah diupload kat facebook. Gambar yang aku tunggu-tunggu juga sudah diupload.


With besties


Gambar ni spontan tapi sangat comel. suka!


nota : it's a sweet memory to be remembered. 24/12/11 =)

No comments: