Monday, December 26, 2011

Wonderboy

Semenjak tersentuh jari jemari dia, aku rasa lain macam. Adakah ini cinta? Hahaha. Bukak facebook asyik tengok page dia. Mengharapkan gambar-gambar telah dimuatnaik. Dengan harapan, gambar kita berdua juga telah dimuatnaik. Tapi apakan daya. Aku menanti bagai buah tak jatuh. Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku. Terima kasih kepada dslr dia yang menjadi medium kami. Berkawan dah 11 tahun tapi kenapa aku takde nombor handphone dia. Kelakar kan? Nak mintak tapi malu. Kalau ada nombor dia sekali pun, belum tentu aku nak contact dia sebab aku ni pemalu. Kadang-kadang je berani. Jana, sudah-sudah lah tu. Tak payah nak perasan sangat boleh tak? Nanti frust padan muka.




nota : harap-harap esok aku dah tak fikir pasal dia. Wonderboy, I never told you!

No comments: