Thursday, December 22, 2011

Situasi

Migrain datang jua akhirnya. Setelah beberapa hari berembun. Harini dah menunjukkan tanda-tanda aku dah tak boleh nak bear the situation. I need a vacation. Serious.

Since aku super duper busy, dah beberapa hari aku tak berbual-bual dengan family. Balik kerja semua dah tidur. Rumah aku ibarat hotel. Dah lama tak makan kat rumah. Dah lama tak main uno, old maid dengan adik. Aku rasa macam stranger pulak. Rindu nak main gitar. Rasa dah lama tak main gitar sampai aku dah lupa chord lagu favourite aku. Weird la. Aku rasa aku dah kurang kasih sayang.

Since adik aku dah berkhatan, aku dah tak tidur sama-sama dengan dia. Tiba-tiba beberapa hari lepas, dia tanya aku "Akak, kenapa you dah tak nak tidur dengan I?" Aku diam aje. "Sebab I dah bujang eh sekarang?" Aku gelak besar. Adik aku sangat kelakar.

Ok aku rindu nak bersama dengan family. I love my family. I hope everything gonna be fine. Jom layan lagu jap.


No comments: