Sunday, December 25, 2011

Just One Night

24 Disember 2011
First time event dinner 'Just One Night' diadakan. Event reunion sekolah menengah aku. Sekolah Menengah Kebangsaan Kempas. Proud to be one of the alumni. Buat kat Naza Hotel. Tengahari tadi, aku keluar dengan member gi Jusco Bukit Indah untuk beli barang. Dapat la beli kasut, shawl, baju, brooch, gelang tangan untuk event malam ni. Semuanya last minute sebab aku terlampau sibuk lately. End up, aku pakai baju lain sebab baju beli tadi aku rasa macam tak cantik pulak. Such a waste. Hari ni kakak aku tolong make up kan. First time dalam hidup aku pakai bulu mata palsu. Gila panjang dan lentik bulu mata aku malam ni. Hahaha. Time nak bukak bulu mata tu, seksa rupanya. Sampai menangis aku nak cabut bulu mata tu. Gam dia kuat sangat. Setanding gam gajah gamaknya. Haih.

What makes me feel awesome tonight? Aku mintak nak bergambar dengan someone yang aku suka. Gila kau Jana. Aku tak percaya aku berani buat macam tu.

Aku : "Aku nak amik gambar dengan kau"
Dia : "Aku?" sambil menuding jarinya ke dada.
Aku : "Ye."
Dia : "Nak amik gambar dengan aku? *reconfirm*
Aku : "Nak nak!" *sambil angguk kepala dan muka excited*

Aku rasa dia tanya dua kali sebab dia nak confirmkan aku nak bergambar dengan dia bukan suruh dia tolong amikkan gambar since dia photographer. Dia ajak pergi sudut yang jauh sikit dari keriuhan orang yang tengah gila bergambar. Dia terus posing sebelah aku sambil peluk pinggang aku. Ok tipu. Kami bergambar dua kali. Satu pose yang formal. Lagi satu pose aku tarik cap dia. Suka! Haha. Harap-harap gambar tu cantik dan tak gegar.

Dapat jugak aku bergambar dengan artis, Jannah Kasnaini dari program lakonan realiti tv. Aku lupa nama program tu. Ok dah ingat. Pilih Kasih kot? Bergambar dengan besties itu wajib la kan. Best dress for woman dimenangi oleh member aku, Tma. Yayy! Dapat jugak bergambar dengan cikgu dan ex-classmate. Rindu la kenangan lama. Terharu bila bergambar dengan budak lelaki kelas aku. Ada 5 orang je lelaki melayu tapi sekarang dah tinggal 4 orang sebab seorang dah meninggal. Hilmi, Rony, Shahril, Taufiq dan arwah Apis. I miss him. Al-Fatihah.

Overall, Just One Night was a successful event. Congrats kepada urusetia yang bertungkus lumus menjayakan majlis ni.

23 Disember 2011
Aku join tournament bowling UTM kat Danga City Mall. Walaupun macam-macam masalah yang melanda di saat akhir, kami berjaya juga menghabiskan game dan merangkul tempat keempat. I think I played much better than the last time. Dapat strike 3 kali. Ok la tu kan? Hehe. I had lots of fun! Thank you to all of my team member for the support. Walaupun aku ni tak hebat, mereka tetap bagi semangat. Korang sangat best!

nota : aku terpaksa main bola 13lbs sebab bola 11lbs tak ada. It's really heavy dan tangan aku sakit. -_-"

No comments: